Canalblog
Editer l'article Suivre ce blog Administration + Créer mon blog
Publicité
Annelies around the world
30 octobre 2007

Arrived in Pai

Voor de verandering, eens een berichtje in het Nederlands, sommigen zullen me dankbaar zijn (al vallen mijn schrijffouten hier wel harder op). Chiang Mai is weer onverwacht leuk geworden, ik was woensdag de tempels in de stad aan het bezichtigen, die ik vorig jaar niet had gedaan, en wie loop ik tegen het lijf (Chiang Mai is nu niet direct de kleinste stad dus ik moest zelf 2 keer kijken), Angelique die ik mijn eerste avond in Bangkok had leren kennen. Het klikte nog steeds even goed als toen. Tot deze morgen (Angelique is verder gegaan naar Laos) hebben we dan ook ontzettend leuke dingen samen gedaan.

Woensdagavond was culinaire avond, vis gaan eten op de night market in Chiang Mai, mmmm zo lekker. Dat laatste pintje dat we nog gingen drinken nadien is licht uitgelopen tot half 4, een leuk feestje ontdekt.

Donderdag was het plan om scouters te huren en een trip buiten Chiang Mai te doen, weg van de drukte van de stad. Dat was het plan in ieder geval, tot Angelique een iets groter model zag staan. Rondrijden in luxe was het. s avonds, in hetzelfde plaatsje als de avond ervoor, Digma en Rene uit Nederland ontmoet. Geen koppel, buren van elkaar en om het zacht uit te drukken, het was voor Digma niet echt wat ze ervan gedacht had. De dag nadien zouden we vertrekken naar Pai en Digma is lekker voor een dagje meegegaan om er even tussenuit te zijn. Goed feestje s avonds, licht dronken ...

En toen de volgende dag, de minibus naar Pai op, dezelfde minibus waar ik vorig jaar met een kater opzat en een ritje dat toen niet echt aangenaam was ... maar ergens schijn je die slechte dingen toch te vergeten en te minimaliseren, maar geloof mij, het was erg. 4 uur ontzettend misselijk in de bus gezeten, mental note to myself, GA NIET IN DIE BUS ZITTEN MET EEN KATER, misschien onthoud ik het deze keer.

Vrijdag en zaterdag waren rustige dagen in Pai, gewoon genieten van de sfeer daar. Het is toch nog steeds een van mijn lievelingsplaatsjes op aarde, niet de drukte van de stad, mooie omgeving, verfrissende waterval (ben er deze keer niet afgevallen, ik leer dus wel een beetje bij), leuke mensen...

Kortom ik heb het hier naar mijn zin en de fotos zullen allicht veel meer zeggen dan mijn uitleg. Ik geniet er de volle 100 (zie hier het procent teken) van en hopelijk gaat het met jullie thuis ook allemaal goed!!!

Publicité
Commentaires
K
Super tes photos, effectivement on voit que tu profites à fond ;-)<br /> A bientôt pour la suite de tes aventures !
Annelies around the world
Publicité
Derniers commentaires
Publicité